Wykształcenie i doświadczenie:
Ukończyła studia magisterskie z edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej z edukacją włączającą na UKSW oraz studia podyplomowe – Terapia i diagnoza integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej. Cały czas się dokształca w obszarze terapii dzieci z różnymi trudnościami, m.in. na szkoleniu z terapii i zaburzeń motoryki małej i dużej (I i II stopień) czy szkolenie trenera TUS dla osób z autyzmem (I i II stopień).
Od paru lat pracuje jako nauczyciel wspomagający oraz terapeuta SI w szkołach podstawowych. Od paru lat prowadzi również indywidualną terapię SI oraz diagnozy SI w warszawskich poradniach. W pracy wspiera i prowadzi zajęcia rewalidacyjne dla dzieci z różnymi trudnościami, szczególnie dzieci rozwijające się w spektrum autyzmu.
Jej podejście terapeutyczne skupia się na indywidualnych potrzebach pacjenta i dostosowaniu technik terapeutycznych do ich konkretnych sytuacji. Zwraca uwagę na to, aby stworzyć przyjazne i zachęcające środowisko terapeutyczne co daje dzieciom poczucie bezpieczeństwa i relaksu.
O Katarzynie:
W wolnym czasie lubi szycie i tworzenie akcesoriów oraz zabawek terapeutycznych dla swoich dwóch synów oraz podopiecznych z którymi prowadzi zajęcia.
W Pomoko prowadzi diagnozy i terapię integracji sensorycznej.