Wykształcenie i doświadczenie:
Jest absolwentką edukacji artystycznej w zakresie sztuki muzycznej z wiedzą o kulturze ze specjalizacją nauczycielską oraz magistrem historii sztuki. Swoje kwalifikacje poszerzyła o studia podyplomowe z zakresu edukacji wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego oraz oligofrenopedagogiki. Ukończyła certyfikowany kurs I° i II° terapii ręki w ujęciu sensomotorycznym i Treningu Umiejętności Społecznych. Jeste również terapeutą Integracji Sensorycznej.
Doświadczenie zawodowe zdobywała, pracując w domu kultury, przedszkolu oraz szkole, gdzie prowadziłam zajęcia muzyczne, rytmiczne, ruchowe i ogólnorozwojowe dla dzieci w różnym wieku. Wzbogacała je o elementy arteterapii, dbając o rozwój dzieci w wielu obszarach. Ma również doświadczenie w pracy z dziećmi niewerbalnymi oraz z niepełnosprawnościami sprzężonymi, w tym z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym. Pracowała w szkole terapeutycznej, gdzie wspierała dzieci ze spektrum autyzmu w codziennym funkcjonowaniu oraz prowadziła terapię ręki. Obecnie zajmuje się diagnozą i terapią integracji sensorycznej, stale poszerzając swoją wiedzę w tym zakresie.
Regularnie uczestniczy w szkoleniach dotyczących spektrum autyzmu i integracji sensorycznej, co pozwala jej lepiej rozumieć potrzeby dzieci neuroróżnorodnych i adekwatnie na nie odpowiadać. W ostatnim czasie swój warsztat poszerzyła o szkolenie z integracji bilateralnej (Bilateralna Integracja Program Szkolny Rozszerzony dla Terapeutów SI), terapii neurotaktylnej (Międzynarodowy Instytut dr Svetlany Masgutovej), Dalton Camp oraz szkolenie specjalistyczne z zakresu integracji sensorycznej dotyczące wyciągania wniosków z obserwacji i zasad rozpoczynania terapii w zależności od diagnozy.
O Karolinie:
W swojej pracy szczególną wagę przywiązuje do budowania empatycznej, opartej na zaufaniu i akceptacji relacji z dzieckiem. Wierzę, że właśnie dzięki takiej relacji możliwe jest stworzenie bezpiecznej przestrzeni, sprzyjającej indywidualnemu rozwojowi i odkrywaniu potencjału. Wspiera dzieci w poznawaniu i rozumieniu świata zmysłów, wykorzystując naturalną potrzebę ruchu, swobodną zabawę oraz techniki arteterapeutyczne. Każde spotkanie postrzega jako okazję do wspólnego doświadczania, wzmacniania i radości z nawet najmniejszych kroków naprzód.
Prywatnie ceni sobie kontakt z naturą – wolne chwile najchętniej spędza w ogrodzie lub na łonie przyrody, gdzie odnajduję równowagę i spokój. Lubi otaczać się muzyką i z zainteresowaniem słucham podcastów, które inspirują mnie zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym.