Wykształcenie i doświadczenie:
Absolwentka psychologii na Wydziale Psychologii na SWPS oraz pedagogiki na Wydziale Pedagogiki Szkolnej i Wczesnoszkolnej na Uniwersytecie Warszawskim. Certyfikowana trenerka Treningu Umiejętności Społecznych. Uczestniczyła w wielu warsztatach, między innymi dotyczących Porozumienia bez Przemocy, rodzicielstwa bliskości czy strategii wspierania dzieci w przeżywaniu trudnych emocji.
Doświadczenie zdobywała, pracując jako dyrektorka w placówce demokratycznej oraz w ramach działalności założonego przez nią gabinetu psychoedukacji. Posiada doświadczenie w bezpośredniej pracy z dziećmi z trudnościami rozwojowymi, prowadzeniu zajęć rozwijających kompetencje emocjonalne i społeczne dzieci, wspieraniu zespołów nauczycielskich w tworzeniu bezpiecznego środowiska rozwoju dla grup przedszkolnych, procesów okołodiagnostycznych, a także w wspieraniu rodziców w rozwijaniu kompetencji rodzicielskich.
O Agacie:
Prywatnie – mama dziewięciolatki i towarzyszka życia w rodzinie patchworkowej. Esencją pracy jest dla niej założenie, że praca z dziećmi to także praca z rodzinami. Najważniejszymi obszarami w działalności zawodowej są dla niej potrzeby dzieci oraz ich rozwój emocjonalny i społeczny. Częścią tego podejścia jest również budowanie głębokich i bezpiecznych relacji z rodzicami. Wierzy w kooperację, współodpowiedzialność i delikatne przywództwo, którego osią jest traktowanie dzieci jako równoprawnych członków społeczności. Najważniejszym narzędziem, z którego czerpie, jest Porozumienie bez Przemocy, które praktykuje w życiu zawodowym i prywatnym od ośmiu lat. Filozofia ta nieustannie uczy pogłębiania empatii, autentyczności i delikatności.