Wykształcenie i doświadczenie:
Ukończyła studia pedagogiki specjalnej w Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika resocjalizacyjna. Jest też absolwentką studiów z Integracji Sensorycznej w warszawskim Centrum Integracji Sensorycznej. Ukończyła kurs rodzicielstwa bliskości dla profesjonalistów, wiele szkoleń i kursów wokół tematu humanistycznego wspierania dzieci rozwijających się w spektrum autyzmu. Na codzień w pracy korzysta z superwizji w nurcie pedagogiki gestalt oraz superwizji neuroróżnorodnych w Fundacji Prodeste.
Prowadziła gromadę zuchową i akademię kształcenia w hufcu Warszawa Ochota. Dużym krokiem ku dojrzałości był dla niej staż w Niebieskiej Linii i udział w Akademii Wychowawców Bullerbyn oraz Darmowa Akademia Wolontariacka przy stowarzyszeniu Stop Klatka. Na co dzień wspiera dzieciaki neuroróżnorodne w realizowaniu ich planów i projektów, nabywaniu kompetencji psychospołecznych i radzeniu sobie z emocjami. Od 10 lat jest związana ze środowiskiem szkół demokratycznych, pracuje w Leśnej Grupie Unschoolingowej w Fundacji Bullerbyn jako mentorka i pedagog specjalny.
O Gabrieli:
Jej droga wiodła przez krzaki i bezdroża, jest przewodniczką leśną, to znaczy pomaga dzieciom zakochać się w naturze poprzez swobodne bycie w lesie, leśne urodziny, gry terenowe i integracyjne dla szkół i przedszkoli. Pracowała w pierwszym w Polsce leśnym przedszkolu. Terapia SI jest według niej furtką do lepszego czucia się we własnym ciele, co przekłada się na lepsze samopoczucie i więcej przyjemności z życia. Od dekady pracuję z dziećmi między 2 a 14 lat i wplatam różne zabawy usprawniające integrację sensoryczną w codzienne czynności.
Lubi odpoczywać w otoczeniu przyrody. Fascynują ją psy i ich relacje. Marzeniem Gaby jest zostawienie świata odrobinę lepszego od tego, jaki zastała.
W Pomoko prowadzi terapię integracji sensorycznej.